Jak jsem pomohla roztočit Rondo

Webcopywriting pro online projekt

Co klient potřeboval?

Společnost I&Q Group, která se věnuje internetovým projektům a vývoji webových aplikací, se rozhodla investovat do projektu mladého podnikatele Lukáše Vršeckého – spotřebitelské on-line hry Rondo, kde hráči s virtuálními herními žetony („rondony“) hrají o hodnotné výhry nebo další rondony. Primárně je však získávají za své nákupy u obchodních partnerů. I&Q Group mě oslovila v prosinci 2016 s tím, že v lednu 2017 chce projekt spustit a potřebuje copywritera, který by otextoval web, vymyslel hlavní slogan a vytvořil další texty pro propagaci hry od e-mailingu až po rozhovor pro média.

Jakým způsobem jsem pracovala?

Považuji za skvělé a inspirativní být na nějakou dobu součástí týmu, který rozjíždí novou, originální věc. Mým úkolem bylo převést veškeré informace do srozumitelných a atraktivních textů, které přilákají pozornost spotřebitelů a také obchodních partnerů. Důležité bylo vzbudit v uživatelích zájem o účast ve hře a vzbudit důvěru u obchodních partnerů.

Na začátku proto bylo nezbytné osobní setkání, které obnášelo vysvětlení záměru, především principu hry, a samozřejmě úkolů, které ode mě tým očekával. Šlo o otextování jednotlivých stránek webu, tiskovou zprávu, v další fázi pak o texty pro komunikaci se zákazníky i s obchodními partnery a také o přípravu rozhovoru se zakladatelem projektu pro tištěná média.

Rondo

Jaké největší výzvy zakázka přinesla?

Zásadní bylo vysvětlit princip hry včetně návodu na hraní, a to samozřejmě srozumitelně a jednoduše. To nebylo úplně snadné vzhledem k tomu, že podobná hra zatím v domácích podmínkách neexistovala.

Spoustu přemýšlení zabraly samozřejmě i slogany. Nakonec zvítězilo hlavní motto webu „Roztočte to na Rondo.cz“ (protože grafické ztvárnění hry připomíná ruletu, do které hráč vloží svůj vklad). Později, když hra vešla ve známost, byl slogan modifikován na dosud využívané motto „Roztočte Rondo!“ U klienta uspělo i moje další motto: „Hravá odměna za věrnost“.

Co se nejvíce povedlo?

Projekt Rondo byl úspěšně spuštěn podle plánu a brzy si získal početnou skupinu příznivců. S přibývajícími obchodními partnery se zvyšoval počet i atraktivita výher. Po určité době se projekt osamostatnil a funguje jako samostatná společnost. Vzhledem k tomu, že hlavním komunikačním kanálem byl na počátku web, který jsem pomáhala otextovat, věřím, že jsem k tomuto úspěchu také svým malým dílem přispěla. Těší mě, že jsem měla možnost být u začátků tak vydařeného projektu!

Hledáte copywritera pro svůj projekt? Kontaktujte mě!